mandag 5. april 2010

Madam får påskeegg.


Her har jeg fått et kjempe fint påskeegg av painsub. Dette skal jeg nyte lenge.






Det ble en kjempe fin påskefeiring hos painsub, med flere slaver. Skal si vi koste oss begge to, der dem måtte varte oss opp. Både med føde og annet gotteri.
Boltene i taket til painsub ble flittig brukt. En måtte stå på badet mens den andre sto i stua. Måtte kjøle ned han ene, så var det han som sto i stua sin tur etterpå. For de ble godt opp heitet av behandlingen dem fikk. Senere satt både painsub og jeg i hver vår sofa, mens slavene måtte tilfredsstille oss etter kunstens regler. Dårlig arbeid, ble straffet med pisk og god gammeldags ris. Nå ser det ut som jeg får noen fridager, og det skal bli litt godt, selv om det har vært en givende påske.

Slavene dro etter tredages opphold sammen med painsub og meg. De var begge meget fornøyd etter tredagers setting. Og vil gjerne gjenta opplevelsen.
Legger ikke ut bilder av slavene etter eget ønske og respekterer det.

2 kommentarer:

  1. Håper du ikke forspiste deg av påskeegget, det kan være skadelig har jeg hørt. hehehe

    SvarSlett
  2. Nydelig fortalt! Skulle av heeeele hjertet ønske det var meg.. Smart med de krokene Painsub:) Virker som dere har hatt noen nyyydelige dager sammen!koselig påskeegg da:)
    Mvh flunde

    SvarSlett